Wednesday, June 2, 2010

Award Pertama Sang Khalifah


Award - Dialah sahabat yang bisa mengisi kekurangan mu, bukan mengisi kekosongan mu.. Terima kasih yang tak terhingga buat semua...

        Rasa syukur yang tiada terhingga saya ucapkan hanya kepada Allah SWT yang telah memperkenalkan saya dengan teman-teman blogger...terimakasih Bila Qalbu Berbicara sahabatku... anda telah wujudkan keindahan persahabatan itu... terima kasih sangat saya ucapkan padamu... tak tahu lagi saya musti kata apa untuk menerima pemberianmu melainkan semoga yang MAHA KUASA  merahmati dan melimpahkan segala kebaikan untukmu... 
Terima kasih atas award yang telah Sobat berikan "Sunshine award" dan "Top Blogger Award", sesuatu yang tak pernah terbayang sedikitpun pada diri saya. Serasa tak pantas diri ini menerimanya, saya masih terlalu muda dalam urusan dunia maya, tiga bulanpun belum genap dilalui. Saya masih perlu banyak belajar dari bila qalbu berbicara dan sahabat yang lain. Saya masih memerlukan banyak bimbingan dan arahan dari para sahabat agar bisa lebih baik dikemudian hari.




  Insyaallah award ini akan saya kenang selalu dan akan saya simpan baik-baik..dan pasti nantinya akan saya sampaikan kepada sahabat-sahabat yang lain.

2 comments:

Evo D said...

BERKUNJUNG..........

MAMPIR BLOG SOBAT ...

readhermind-dy said...

selamat awardnya!
:)

Post a Comment